دوربین مداربسته آوان

۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مرداد ۹۴
Super_HAD_CCD,چیپ تصویر دوربین مداربسته,چیپ تصویر سونی Super HAD
شاید شما هم در کاتالوگ دوربین های با واژه Super HAD بخورد کرده باشید. این CCDها دارای چند نسل از تکنولوژی متفاوت نیز هستند. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲
محمد مهدوی
۲۸
مرداد ۹۴
DNR,مکانیزم های بهینه سازی تصویر,مقالات تخصصی,مکانیزم کاهش نویز DNR
تکنولوژی DNR (کاهنده دیجیتال نویز) یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته است که همانطور که از نام آن بر می آید وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳
محمد مهدوی
۲۷
مرداد ۹۴
دوربین_مداربسته_ضدآب,دوربین مداربسته ضدآب,دوربین مداربسته ضدآب با IP66
در ابتدا باید بدانید که استاندارد IP یک استاندارد برای نشان دادن امکان نفوذ اب و اجسام در تجهیزات الکتریکی است و آن را با اصطلاح internet Protocol) IP) اشتباه نکنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این استاندارد این مطلب را بخوانید. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۰
محمد مهدوی
۲۶
مرداد ۹۴
دوربین_دید_در_نور_کم,دوربین مداربسته دید در شب,مقایسه تصویر یک دوربین عادی و یک دوربین دید در نور کم
دوربین هایی که دارای این خصوصیت هستند به نور بسیار کمی برای تشکیل تصویر نیاز دارند و در واقع در نور اندک میتوانند تصاویر عالی به شما تحویل دهند. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱
محمد مهدوی
۲۵
مرداد ۹۴
BLC_WDR,مقالات تخصصی,مقایسه مکانیزم BLC و WDR
اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین ها است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۴
محمد مهدوی
۲۴
مرداد ۹۴
تست_تیوی_لاین,کیفیت تصویر,سیستم مداربسته انالوگ,تصویری از طریقه تست مقدار تیوی لاین دوربین مداربسته
تیوی لاین (TVL) یک استاندارد رایج برای نمایش تفکیک پذیری یا رزولوشن در سیستم های تلویزیونی آنالوگ است. در این استاندارد تعداد خطهای قابل تفکیک عمودی تصویر به عنوان تیوی لاین یک وسیله در نظر گرفته می شود. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴
محمد مهدوی
۲۳
مرداد ۹۴
DWDR,مقالات تخصصی,تصویری از مکانیزم WDR
مکانیزم DWDR فرم دیجیتال از مکانیزم WDR است. در این مکانیزم به جای استفاده دو CCD یک سیستم دیجیتال همان عملکرد را شبیه سازی میکند. این مکانیزم هزینه های زیاد WDR را ندارد اما بهره وری آن به مراتب پایین تر خواهد بود و در واقع یک روش دیگر از اجرا مکانیزم BLC است که بیشتر به علتهای تجاری و تبلیغاتی بر روی آن تاکید میشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰
محمد مهدوی
۲۲
مرداد ۹۴
WDR,مقالات تخصصی,مکانیزم WDR دوربین مداربسته
اصلاح WDR مخفف عبارت wide dynamic range (بازه دینامیکی بالا) است. در این مطلب بیشتر در رابطه با این اصطلاح صحبت خواهیم کرد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۲
محمد مهدوی
۲۱
مرداد ۹۴
موشن_دتکتور,موشن دتکتور,ضبط سیستم مداربسته,DVR,NVR,تصویری از عملکرد موشن دتکتور
موشن دتکتور (Motion Detector) یا تشخیص حرکت یکی از قابلیت های بسیار رایج سیستم های ضبط مداربسته است. این قابلیت به شما کمک میکند پس از شناسایی حرکت در تصاویر عملکرد مناسبی نسبت به آن داشته باشید. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۳
محمد مهدوی
۱۹
مرداد ۹۴
Sata_interface,ضبط سیستم مداربسته,ورودی ساتا بر روی مادربرد
با توجه به شباهت زیاد دستگاه DVR و NVR طریقه نصب هارد دیسک نیز در هر دو تقریبا یکسان است. در این مطلب به آموزش نصب هارد دیسک در DVR می پردازیم. 

اطلاعات پیش از نصب

مهمترین نکته پیش از نصب هارد در DVR اطلاع از این موضوع است که هارد نصب شده در DVR از نوع اینترنال می باشد. این نوع هارد دقیقا مشابه هارد دیسک های مورد استفاده در کامپیوترهای خانگی است. 
توجه داشته باشید که دستگاه های DVR امروز تقریبا بدون استثنا از کابل ساتا (SATA) برای اتصال هارد استفاده می کنند. پس توجه داشته باشید که هارد دیسک انتخابی شما هم حتما باید دارای کانکتور ساتا باشد. 

نکته مهم بعدی میزان هارد قابل پشتیبانی دستگاه DVR است. DVRها معمولا تعداد مشخصی از هارد با ظرفیت محدود را پشتیبانی می کنند. مثلا یک هارد یک ترابایت. توجه داشته باشید که هاردی که برای دستگاه انتخاب کرده اید حتما به وسیله دستگاه قابل پشتیبانی باشد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱
محمد مهدوی